敖清雯 Nat | 香港

課程內容分享

「學到最重要嘅一定包括面試同寫 CV 嘅技巧。正式面試前做嘅幾次模擬面試同 CV360 教學絕對幫助僱主更容易睇到我嘅優點、技巧同態度,從而協助佢哋檢視我點樣適合呢份工。」

「透過「鼓掌 X 創世代」入面嘅僱主探訪環節,我唔單止了解到唔同公司嘅空缺,更加深入了解到各個公司嘅文化,由此令我選擇到最適合自己嘅公司。」

「角色扮演畀我係返工之前已經識點樣應對各式各樣嘅客人。例如應對好憤怒嘅客人嘅時候,就算佢係前台大吵大鬧,都唔駛急、唔駛怕、唔駛直接搵上司,而係可以安排佢去一個角落,等佢稍微冷靜後慢慢用心聆聽,再去理性解決。」

在「鼓掌 X 創世代」的個人成長

「真係會令我個人有責任心重好多嘅,以前對返工嘅責任冇話有幾重視,心情唔好咪射波囉,請病假囉。但係讀完課程後就發覺前台好咩崗位都好,你遲到一分鐘都係遲,都要其他人幫你執手尾。課程令我學識點樣從人地角度出發,體諒他人,堅持每一日準時返工,改變左我個人好多。」

「好多時客人未正式提出佢嘅要求,我哋已經可以觀察到佢嘅需要,主動關懷客人送上令佢覺得貼心、窩心嘅服務。例如當客人凌晨才到達酒店,我哋已經預早準備好一切匙卡及安排運送行李,務求令客人用最短嘅時間辦理入住手續,盡快上房休息。」

「鼓掌 X 創世代」是我信心的泉源

清雯對酒店款接行業一直深感興趣,早在2014/2015學年便完成了香港專業教育學院的酒店款接基礎文憑課程,卻因沒有信心而止步於申請酒店的前線職位。

經過「鼓掌 X 創世代」的培訓課程,清雯逐漸累積足夠的信心,再次嘗試加入酒店款待行業。

「「鼓掌 X 創世代」令我可以好自信咁表現我最好嘅一面!我唔再怕去申請酒店嘅前線職位。」、「就算係真正工作實踐嘅時候都根本唔會怕,因為最難嘅嘢你已經過左。」

清雯邁出了她的第一步,參加了「鼓掌 X 創世代」,改善了自己的態度、累積了更大的信心。你準備好邁出你的一步了嗎?